lördag 31 januari 2009

So it beginns...

Hej! hemkommen från Australia sedan en vecka tillbaka, och skall nu försöka koma i gång med bloggningen på allvar tänkte jag.
Igår var jag och Cicci ute på PC och Bryggeriet, en lyckad kväll. Träffade både Öckerö-bor och "Trollhättare". Fick mig en titt på Scandic-Rubinen på avenyn. Hur fånigt det än låter så var det faktiskt kul att se det.
Jag vill hitta nån annan,... men ändå inte.
typiskt.
Ibland hatar jag sms, men för det mesta älskar jag det innerligt.

Idag har jag gått runt som i en dimma hela dagen... vart super trött och med ett dunkande huvud, man mår som man förtjänar brukar det heta ju. Det stämde rätt dåligt idag.
Jag har också suttit och fixat med min nya mobil, som har en MYCKET bättre kamera, så nu kan det bli lite bättre på foto fronten också.
Har laggt in massa musik och musik ringsignal, ÄNTLIGEN.

Imorgon skall jag föröka komma iväg och träna, antaglgen innan lunch, så om jag åker vid 10 tiden kanske. Om jag går upp 8 nått, jag måste gå upp tidigt så jag kan gå o lägga tidigt eftersom jag jobbar på måndag tidigt...
See ya!

Inga kommentarer: